luni, 2 martie 2015

CIORBĂ DE VARZĂ MURATĂ





Ingrediente
  • 1 kg varză murată măruntă
  • 1 ceapă mare
  • morcovi+pătrunjel  câte o bucată
  • 1 foaie de dafin
  • 1 cartof tăiat cubulețe
  • mărar verde tocat
  • costițe de porc + bacon (kaizer)
  • 1 roși mare și cărnoasă (eu l-am avut din congelator) sau 2-3 linguri pastă de roșii
Mod de preparare
Se taie ceapa mărunt,se călește în 3 linguri ulei după care se adaugă kaizerul cubulețe, costițele de porc care se lasă la rumenit câteva minute.
Adăugați legumele, varza măruntă, 1 frunză mare de dafin, roșia tăiată cubulețe sau 2-3 linguri pastă de roșii și circa 3 l de apă rece.
Lăsați la fiert până se înmoaie varza și carnea este fiartă după care adăugați și cartofii tăiați cubulețe.
Completați din când în când cu apă caldă dacă este necesar.
La final, se mai sărează, piperează după gust.
Se stinge focul și se presară ciorba din belșug cu mărar verde tocat.


Sfat:
Verificați varza să nu fie foarte acră.
Eu pun cu o zi înainte varza în apă rece.



Vă doresc POFTĂ BUNĂ!
Mă găsiți și pe Facebook la un clik distanță
https://www.facebook.com/meniuri?ref=hl 

Un comentariu :

  1. Am gătit ieri Cannelloni, iar azi ciorba asta bună. Fetelor, sincer, sunt bune pastele, sunt excepționale, dar aș muri, dacă ar trebui să mănânc numai paste. Ciorba asta acrișoară azi m-a uns pe suflet. Îmi vine să o beau din bol nu să o mănânc cu lingura. Voi ce părere aveți?

    RăspundețiȘtergere