duminică, 7 decembrie 2014

BULGĂRAŞI DIN DOVLEAC COPT

Ingrediente

- 500 gr. dovleac copt
- 200 gr. biscuiţi simpli
- 100 gr. zahăr praf
- 150 gr. nuci măcinate
- 1 portocală (pentru coajă şi suc)

 Pentru rostogolit
6 linguri de cocos
6 linguri de nucă măcinată

Mod de preparare
Puneţi pulpa dovleacului copt într-un bol şi sfărâmaţi
cu o furculiţă. Se adaugă pe rând, biscuiţii măcinaţi, nucile măcinate, zahărul pudră, coaja rasă de la o portocală şi atâta zeamă de portocală cât să rezulte o pastă uşor de modelat.
Din acest aluat faceţi bulgăraşi  de mărimea unei nuci.
 La final  rostogoliţi jumătate din bulgăraşi în nucă de cocos şi cealaltă jumătate în nuci măcinate.

PS.  Eu am copt dovlecii înainte cu o zi, astfel vă ia mult mai puţin timp pentru preparare.
Sunt excepţionale. Este un aluat necopt, foarte sănătos atât pentru adulţi cât şi pentru copii.
Eu am lăsat din aluat  circa 20%, am amestecat cu o 1,5 linguri de
 făină şi cu o linguriţă mică de praf de copt.
Am mai adăugat zeama de la portocala care mi-a rămas nefolosită şi am creat aceşti biscuiţi pe care îi vedeţi mai jos, 17 buc la număr, perfecţi pentru zi mohorâtă de decembrie.
 Daţi un LIKE dacă v-a plăcut sau scrieţi impresiile voastre.


  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu