duminică, 25 ianuarie 2015

SUPĂ CREMĂ DE PRAZ


Ingrediente
  • jumătate de praz
  • 2 cartofi
  • 2-3 dovlecei 
  • 1 cub Knor de vită
  • 3 căţei de usturoi
  • sare, piper

Mod de preparare
Tăiaţi toate legumele în bucăţi mici, puneţi-le într-o oală şi acoperiţi-le cu apă.
Adăugaţi un cub de Knor şi fierbeţi până se înmoaie legumele, după care daţi-le prin blender.
Dacă mai este nevoie adăugaţi, sare şi piper după gust.
Trebuie să recunosc, am tot auzit de supă de praz, ciorbă de praz, dar cum eu nu mor după ceapă, am tot amânat să fac o astfel de supă.
Credeţi-mă este foarte gustoasă.
Merită încercat.
Fiind ianuarie, eu am pus dovlecei din congelator.
Este o supă cremă fină, uşoară, cu un gust special - rafinat.
Vă doresc POFTĂ BUNĂ!
Dacă v-a plăcut, împărţiţi reţeta şi prietenilor voştri.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu