duminică, 8 februarie 2015

BUDINCĂ DE OREZ CU SOS DE FRUCTE DE PĂDURE


Ingrediente
  • 1 l lapte rece
  • 200 gr orez
  • 5 ouă medii
  • zahăr după gust
  • 1 plic zahăr vanilat
  • un strop sare
  • unt pentru ungerea tăvii
  • 200 gr fructe de pădure congelate  (fiind iarnă le-am cumpărat gata congelate)
Mod de preparare
Laptele rece împreună cu orezul, un pic de zahăr, un strop de sare și zahărul vanilat și se fierbe exact ca la orez cu lapte.
După ce s-a fiert se lasă să se răcească.
Între timp frecăm gălbenușurile cu zahăr până devin ca o cremă.
Albușurile se bat spumă tare.
Încorporăm gălbenușurile în orez și ultima dată spuma de albuș.
Se coace în cuptor prealabil încălzit aprox 15 min. (până se rumenește deasupra)

Pentru sos am procedat astfel:
Am pus fructele congelate într-un vas pe foc cu un pic de zahăr, am mai adăugat foarte puțină apă și când a început să fiarbă am adăugat o linguriță de amidon ca să se lege sosul. Nu am vrut să fac gem.
După ce  budinca s-a copt, se lasă să se răcească după care se servește tăiată în diverse forme cu sos de fructe.
Este un preparat foarte ușor de pregătit, rapidă și foarte gustoasă.
Vă doresc POFTĂ BUNĂ!
Dacă doriți să lăsați mesaje sau comentarii legate de acest preparat, o puteți face în căsuța de comentări de mai jos.
Mă găsiți și pe Facebook la un clik distanță.
https://www.facebook.com/meniuri?ref=hl

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu